Service.
Transparant en persoonlijk advies.
FAQ Noord Energie
Storing in gas en stroom.
Factuur en incasso.
1. Welke voorwaarden stelt NoordEnergie aan een betalingsregeling?
3. Wanneer wordt het tegoed van mijn jaar- eindafrekening uitbetaald?
4. Wanneer vindt de automatische incasso plaats
5. Waarom ontvang ik twee verschillende energierekeningen?
6. Waarom krijg ik een aanmaning terwijl ik via automatische incasso betaal?
7. Vraagt NoordEnergie een waarborgsom?
8. Ik kan de rekening niet betalen, wat kan ik doen?
9. Hoe bepaalt NoordEnergie mijn termijnbedrag?
Meterstanden.
Overstappen en wijzigen.
1. Wat gebeurt er als mijn vaste prijs contract afloopt?
2. Waar vind ik de Algemene voorwaarden, Gedragscodes, of tarieven van NoordEnergie?
3. Verlengen energiecontract: Wordt mijn energiecontract stilzwijgend verlengd?
5. Ik wil mijn gegevens bij NoordEnergie wijzigen. Hoe doe ik dat?
6. Ik wil een contract beëindigen in verband met het overlijden van de contractant. Hoe doe ik dat?
8. Hoe zet ik een contract op een andere naam?
9. Hoe stap ik over op een ander product van NoordEnergie?
10. Hoe herroep ik mijn energiecontract?
Verhuizing doorgeven.
1. Verhuizen en slimme meter: Wat gebeurt er met mijn slimme meterstanden als ik ga verhuizen?
2. Moet ik mijn nieuwe woning opnieuw laten aansluiten als ik ga verhuizen?
3. Kan ik mijn verhuizing al doorgeven als ik mijn oude woning nog niet heb verkocht?
4. Kan ik het termijnbedrag voor mijn leegstaande woning verlagen?
6. Ik wil een dubbeltariefmeter aanvragen. Wat moet ik doen?
7. Ik heb nog geen aansluiting voor stroom of gas in mijn woning? Wat moet ik doen?
8. Ik heb een extra pand waar ik ook energie geleverd wil hebben. Wat moet ik doen?
9. Ik ben verhuisd maar heb geen stroom of gas in mijn woning. Wat nu?
10. Ik ben klant en ga verhuizen. Wat moet ik doen?
11. Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?

